728x90 AdSpace


dimanche 6 janvier 2019

Πυροσβέστες της ΕΜΑΚ περπάτησαν 3 χιλιόμετρα στο χιόνι για να πάνε φάρμακα σε ηλικιωμένο


Επιτυχημένη ήταν η αποστολή της Πυροσβεστικής και της 7ης ΕΜΑΚ για να προσεγγίσει ζευγάρι αποκλεισμένο στα ορεινά Πουγκάκια Σπερχειάδας.


Στην επιχείρηση επιστρατεύθηκε το ερπυστριοφόρο όχημα της 7ης ΕΜΑΚ με επικεφαλής τον Υποδιοικητή της Σίμο Αποστόλου, καθώς και άνδρας από την ΠΟΥ Μακρακώμης που γνώριζε την περιοχή.


Η αποστολή ξεκίνησε στις 7:30’ το πρωί του Σαββάτου (5/1) και ολοκληρώθηκε στις 4:30’ μμ που οι Πυροσβέστες επέστρεψαν στο Παλιοχώρι.

Συνολικά συμμετείχαν τέσσερα οχήματα και εννέα (9) πυροσβέστες.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι λόγω του ύψους του χιονιού οι πυροσβέστες χρειάστηκε να περπατήσουν 3 χιλιόμετρα μέσα στο χιόνι που έφτανε το 1,5 μέτρο για να προσεγγίσουν τον συνοικισμό Βλάχικος (στα 1100 μέτρα) και να δώσουν τα φάρμακα που ήταν απαραίτητα για τον παππού αφού ακόμη και το ειδικό όχημα τα βρήκε… σκούρα. έξω από τα Πουγκάκια


Δείτε βίντεο από το πέρασμα του ερπυστριοφόρου μέσα από τα "κατάλευκα" Πουγκάκια:




lamiareport.gr
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Item Reviewed: Πυροσβέστες της ΕΜΑΚ περπάτησαν 3 χιλιόμετρα στο χιόνι για να πάνε φάρμακα σε ηλικιωμένο Rating: 5 Reviewed By: hatime