Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτώβρη, θα πραγματοποιηθεί φέτος, όπως και πέρυσι, συναυλία για τους ασθενείς της Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων στις 11.30 το πρωί, με το σχήμα Accordia Ιtango & more. Ερμηνεύουν οι : Μάκης Τσαμαλίκος (ακορντεόν), Πέτρος Δούναβης (βιολί) και Ηλίας Μπόικος (κιθάρα). Στη συναυλία θα ακουστεί επίσης έντεχνο και ελαφρολαικό ρεπερτόριο, από τους δεξιοτέχνες μουσικούς Αρετούσα (τραγούδι), Ευρυπίδη Σταματίου (πιάνο) και Γιάννη Μελαμπιανάκη (μπουζούκι).
lundi 9 octobre 2017
- Blogger Comments
- Facebook Comments
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)

0 commentaires:
Enregistrer un commentaire