Επιμέλεια Κική Τσεκούρα, medlabnews.gr
Συνεχίζονται και το καλοκαίρι τα μαθήματα ιατρικής ορολογίας και γλωσσικών δεξιοτήτων στην Αγγλική γλώσσα.
Στο Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, για έκτη συνεχή χρονιά, ολοκληρώθηκαν τα μαθημάτων της Ιατρικής Ορολογίας και Δεξιοτήτων στην Αγγλική Γλώσσα, για το φετινό ακαδημαϊκό έτος. Το ενδιαφέρον και η προσέλευση των ενδιαφερομένων Ιατρών ήταν πολύ μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά.
Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να συνεχιστούν και το καλοκαίρι.
Σκοπός των μαθημάτων είναι η βελτίωση των γνώσεων των Ιατρών σε θέματα της Ιατρικής ορολογίας στην Αγγλική Γλώσσα καθώς και η βελτίωση των δεξιοτήτων επικοινωνίας των Ιατρών εις την Αγγλική γλώσσα, τόσο με ξενόγλωσσους συναδέλφους , όσο και κατά την συμμετοχή τους σε σεμινάρια, στην σύνταξη Ιατρικών αναφορών καθώς και στην επικοινωνία τους με τους ασθενείς. Επίσης ενημέρωση των διαφορετικών Ιατρικών συστημάτων περίθαλψης σε σύγχρονες Αγγλόφωνες Δυτικές χώρες. Επιπρόσθετα τα εν λόγω μαθήματα απευθύνονται και σε Ιατρούς (ειδικευόμενους και ειδικευμένους) που θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές η να εργαστούν στο εξωτερικό.
Τα μαθήματα γίνονται με την χρήση σύγχρονων μορφών διδασκαλίας (Role-playing, Interactive learning, παρουσιάσεις από τους μαθητές) καθώς και τεχνολογίας ( Video- Internet- Power Point κλπ). Το υλικό είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένο και ένα μέρος αυτού προέρχεται από Αγγλόφωνα πανεπιστήμια εξωτερικού. Πλέον των ανωτέρω κατά την διάρκεια των μαθημάτων διοργανώνονται ομιλίες από πολύ αξιόλογους ξενόγλωσσους Ιατρούς-Ερευνητές υπό την αιγίδα Πανεπιστημίων Εξωτερικού, της Αμερικάνικης και της Καναδικής Πρεσβείας.
Οργανώτρια και Διδάσκουσα του μαθήματος είναι η Μαρία Χιόνη.
Τα μαθήματα για το καλοκαίρι, θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 18:00 με 21:00, στον 2ο όροφο του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών που βρίσκεται επί της Ιπποκράτους 7. Εναρξη 25 Ιουνίου έως 20 Ιουλίου 2012
Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην Γραμματεία Ιπποκράτους 7, 2ος όροφος τηλ. 210 3613261
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire